meningslöst...

ligger i rummet..
Tittar mig omkring. Minnen.
Dåliga.....bra. Får syn på...Träningkläderna...varför kämpar jag...
Min dyra rosa nike tränings t-shirt.. som jag kämpat för att få..
min garderob, mina porslinsdockor, alla tidningar, vasen jag fick av farmor, alla mina receptböcker jag har älskat.
jag får tårar i ögonen..varför kämpar jag.
Det känns som allt bara finns för att.
Bara ett tag till.... tills jag väljer att gå...lämna allt för gott..
Allt kommer ligga kvar....
min rosa nike tröja
alla kläder i garderoben...
Vasen kommer stå kvar.. ensam..
min kalender jag skriver i varje dag...
allt förutom jag....
kan saker bara raderas ur mitt liv. försvinna.. lämna mig ifred.
föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0