när man är påväg..

att ge upp..

alla saker jag måste förstöra innan..
alla jag måste "tappa" innan..
alla jag måste göra kalart saker för innan...
Alla jag måste hinna säga tack till innen...

detta gör förannat ont.
När har man bestämmt sig.
Jag är inte redo. inte ännu..

Tjock. Så jäla äckligt tjock.
Jävla hetsätningar, jävla mat!
Hur slutar man. Hur började jag.
Jävla röster, jävla fucking you. LÄMNA MIG!
LÅT MIG VARA JAG ORKAR INTE MED DIG!

Jag ska visa alla. Visa alla så jävla mkt innan allt är bort.
Kan jag börja nu? Kag känner ingen kraft, ingen lust eller motivation.
I´m to big right now.. But i will Choka alla... Visa att jag duger.
NU JÄVLAR! det här fick inte hända igen... äckel.
ÄCKEL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0