tear me apart...

jag blir så trött.
Att helatiden mötas av negativa kommentarer..
Helatiden hör hur lite man hjälper till när allt jag försöker är att ställa upp så mkt jag bara kan & orkar.
Att helatiden höra hur dumma i huvet alla är som inte orkar.
Hela tiden höra att man inte räcker till......
att man orkar för lite & ser trach ut....att man är DÅLIG vad man än gör!
Jag vill aldrig gå "hem"...

Det borde vara hemmet som är den trygga platsen i ens liv, dit man kan fly när saker runt omkring kör ihop sig. Dit man ska längta & kunna koppla av. Hemmet borde vara det stället som ger en ro & tid att återhämta sig. Där borde de personer som gör en hel & trygg finnas. 

Det är inte alltid så. I mitt fall har det aldrig varit så. Jag önskar det var så. Inte bara i mitt fall.
Jag önskar att alla hade en trygg famn att kunna ty sig till, ett käleks fullt hem att hitta andan i. 
Ingen ska behöva slitas sönder HEMMA. Där borde man bli övröst av kärlek & värme....
Det är sorgligt...

Men försök att aldrig glömma..
Det är inte dig det är fel på!
Du har rätt till all kärlek & trygghet du någonsin kan få!
DU ÄR BRA! 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0