mamma...

jag saknar.. allt jag önskar just nu är at kunna få ha en mamma..
Hör sitter jag.. en 17åring & låter som en liten 3 åring som skriker efter mamma..
jag har aldrig haft någon...
Jag har inte blivit uppvuxen men en familj som undrar hur man mår,
som vill hitta på saker,
som hjälper en med skolarbetet,
som undrar hur det är i skolan & hur man trivs med vännerna
Aldrig haft någon som kommer in till en på kvällen & säger godnatt,
Ingen som undrar hur dags man ska komma hem.
Ingen som skriker hej när man kommer innanför dörren.
Ingen man kan prata med om allt & ingenting..

Allt jag vill är att få komma in i sitt eget hem. Höra en röst som frågar hur det är.
Höra en röst som önskar en godnatt
Någon som undrar hur ens dag har varit...
det finns inte i mitt liv. Det har aldrig funnits i mitt liv.

Jag väljer bort att tillbringa kvällar hos mina vänner. Då dem erbjuder mig att käka hos dem.
Jag klarar inte av att umgås "familjevis"...& se deras närhet..
jag kan inte hålla tårarna borta..
Jag klarar knappt av att se någon prata med sin mamma innan det bränner i ögonen.
Jag orkar inte med det här.
jag är töntig.
jag borde orka fortsätta för mig själv.. jag har klarat det i alla år...

jag har aldrig i hela mitt liv kramat min mamma... vad jag vet. Kanske... när jag var litet barn.
hur kan ens högsta önskan heltplötsligt vara att få känna kärlek från en mamma...

ikväll känner jag mig ensam.. ledsen,..
familjekärlek....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0