glada stunder..

"du kan ju inte må så himla dåligt, du är ju jämt glad"

right.. förlåt för att man ler & försöker hitta glada stunder & försöka gräva sig ner i de stunder man känner lite glädje.
Förlåt att man försöker att hålla utomståeende på avstånd...

JAG anser att man behöver det... man behöver få le & vara glad.. försöka vara glad!

Visst, ibland.. oftast.... är det JÄVLIGT jobbigt att behöva hålla leendet framme i situationer då alt man vill är att lägga sig ner & skrika! Sen får man höra massa skit om att man "inte mår så dåligt som man borde" SOM MAN BORDE?!
vaddå borde?

Bara för jag inte mår bra & har det rätt tufft betyder inte det att jag ska sitta 24 timmar om dygnet & lipa & tycka synd om mig själv.

Du behöver le & skratta, även i jobbiga stunder för attg ta dig vidare & inte fasta hårade i träsket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0