fyfan..

jag är så jävla arg/irriterad/besviken.. inte på någon annan. Enbart på mig själv!
Jag har verkligen tränat BENHÅRT & samtidigt varit väldigt duktig med kosten. Inte ätit massa onödigt (föruom helgerna) ätit regelbundet & INTE hoppat över något mål.
Borde det inte synas någin skillnad?
Biorde jag inte gå ner i vikt?

Jag blir bara förbannad nu.
Idag har jag juför sig ätit onödigt mkt. Men det är ju fredag & BARA idag..
Jag vägde mig nyss. Väger nu lika mkt igen som jag gjorde när jag började med detta.
& det är INTE bara nya muskler som vägen för jag ser själv att jag verkligen seriöst inte blivit smalare.
Detta får mig att tappa all lust & hopp.
jag orkar inte..


ska jag behöva minska ner mate ännu mer? Det är det som får bli nösta steg.... Frukost, middag, kväll INGET mer.
Inget mellanmål. INGENTING. Enbart vatten utöver det!
Jag får pröva..

jag är åt helvete arg nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0