.....

För ca 1,5 år sedan blev jag fri från min anorexia. Sedan dess har det VERKIGEN GÅTT UPPFÖR.
Jag har på 2 år gått upp 20kg UTAN att överdriva.
Jag mår verkigen jätte dåligt över det. Sedan dess tappade jag massa kontakter med vänner, ville inte gå ut. Stanna inne.. ville inte vara med på party.. inte äns fika med kompisar. Kunde inte äns träffa min bästa kompis för att bara.... prata... Sedan har det gått upp & ner men jag har verkligen NOLL KOLL på min kost & jag tappar hur lätt som helst matkontrollen... Vilket gör att jag går upp & ner i vikt helatiden.
Jag är egentligen en väldigt kost medveten tjej som är väldigt påläst när det gäller mat, behov, vitaminer, mineraler, olika sorters dieter, matens funktion i kroppen.. ja you name it...
Men jag lever på antingen eller....
Antingen tränar jag & äter jätte hälsosamt & då mår jg verkligen bra!
Eller så tränar jag inget allt & äter som en idiot.
Just nu bara äter jag... heletiden.. dock för jag har träningsförbud pga en skada...
Men jag blir galen.. jag går upp så himla lätt i vikt,
Nu väger jag jätte mkt & ser ut som en FLÄSKPAJ!
Jag måste sluta med det här.. allt sött & slafsigt.. komma tillbax till min nyttiga kost som är väldigt GI-inspererat jag mår så himla bra då!
I morgon ska jag ivög på påskmat & massa godis.. Efter det är det godis stopp ett bra tag..
Jag kommer varje dag framöver uppdatera varje dag vad jag har stoppat i mig i det stora hela för MIN EGEN skull, för att kunna hållalite koll... Nästa vecka får jag börja träna igen.
Jag är en träningsnarkomat rakt igenom när det väl kommer till skott. jag ÄLSKAR DET & skulle no gärligt inte överleva utan träning! Dock känner jag direkt att jag har LÄTT för att falla tbx i mina gamla anorexia mönster..
Men jag vill bli smal.. slippa mina valkar.. min målvikt just nu är -10kg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0