är det sant??

Det sägs att man valt det liv man lever.
Att allt som händer har en mening?
ett liv med sexuella övergrepp....
ett liv med slag & smällar.
Skulle JAG ha VALT att leva detta liv?
Borde jag acceptera allt det som hänt....
Borde jag finna mig i denna situation & uthärda all smärta?
För att ni säger att jag valt det här livet jag aldrig ville leva??
Jag har sök & sök efter en mening i allt detta... finna ett svar...men aldrig...
jag kommer aldrig finna svaret... jag borde klara det... sluta vara förvirrad & sårad.
Detta är ju det liv jag VALT att leva. Det är det här ni säger jag är värd.
Jag försöker intala mig....varje dag... att detta är vad jag är värd!!

Kommentarer
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; tack så mkt :D

gör du då?

2009-04-09 @ 18:56:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; härligt :D

ne inte mkt :D

göra ikväll då?

2009-04-09 @ 19:05:25
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0