ångest ångest ÅNGEEEEEST!!

I över en vecka under mitt träningsförbud har jag LEVT på godis!
Igår vad det droppen!
Jag hatar att avslöja det här....min vikt.
Men detta är för min skull.
Jag vägde mig alldeles nyss. Vågen visade 75 (efter en vecka med konstant ätande & INGEN träning).
Till mina 178 cm.
Fet, äcklig, otillräcklig & ful!

jag ska ner.
Minst 10kg till sommaren.

Från och med idag. 11/4.
Är det allvar!!



Ikväll ska jag kunna lägga mig utan ångest för vad jag ätit IDAG!
Men den vanliga ångesten över min kropp... ja... den finns alltid där....

Kommentarer
Postat av: Malin B

Strunta i att väga dig helt och hållet!

Ät bra mat och rör på dig så att du MÅR bra.

DET är det viktigaste.

2009-04-11 @ 11:11:06
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0